piątek, 11 września 2015

(27) Simon Eder


     Dziś przedstawię Wam podpis od mojego ulubionego biathlonisty - Simona Edera. Simon jest już doświadczonym zawodnikiem, bo ma już 32 lata. Z zawodu jest (jak większość biathlonistów) żołnierzem. Jest leworęczny i słynie z bardzo szybkiego strzelania, najszybszego wśród wszystkich uczestników Pucharu Świata. O jego podpisie marzyłem odkąd zacząłem zbierać autografy. Bardzo podoba mi się karta na której jest złożony podpis. Z przodu karty przedstawione są najważniejsze informacje o Simonie, oraz są naklejki z jego wizerunkiem. 
     Jak tam po pierwszych kilku dniach szkoły? Męczą już Was kartkówkami i odpytkami? U mnie jeszcze nie, ale chyba niedługo zaczną :) 
     Zaktualizowałem zakładkę wymiana. Pojawiły się tam ciekawe podpisy i adresy, więc zapraszam :)
 

                                                                

14 komentarzy:

Śmiało, każdy komentarz powoduje rozrost mojego bicepsa :)