czwartek, 15 maja 2014

(5) ATP Poznan Open 2013

Chciałbym Wam dzisiaj pokazać fragment mojego pokoju :) 

     Moimi perełkami w kolekcji autografów są podpisy zdobyte na plakacie w czasie turnieju tenisowego ATP Poznań Open w 2013 roku. Te podpisy mają dla mnie wielką sentymentalną wartość, ponieważ zdobyłem je wszystkie osobiście i musiałem ciężko zapracować na nie, bo byłem ballboyem, czyli chłopcem który podaje piłki w czasie turnieju. Widziałem prawie wszystkie mecze. Musiałem codziennie jeździć na drugi koniec Poznania i być tam przez kilka upalnych, lipcowych godzin codziennie przez 8 dni.

      Najcenniejsze dla mnie autografy złożyli: Pablo Carreno Busta, Joao Sousa, Andreas Haider Maurer i Peter Gojowczyk. Ci tenisiści po poznańskim turnieju zaczęli sobie co raz lepiej radzić i z czasem awansowali w rankingu ATP o wiele pozycji.

Zwycięzcą turnieju Poznan Open 2013 został Andreas Haider Maurer - jego autograf jest widoczny w prawym górnym rogu plakatu (ostatnie zdjęcie).

Dzisiaj będzie dużo zdjęć :) Miłego oglądania!


Damir Dzumhur podczas podpisywania się na czapeczce, obok mój brat Miłosz


Damir Dzumhur podczas podpisywania się na czapeczce, obok mój brat Miłosz
-
Damir Dzumhur - vice mistrz turnieju z Miłoszem

Zwycięzca - Andreas Haider Maurer


Podczas pracy na korcie :)
 
Dekoracja zwycięzców i zakończenie PoznanOpen 2013.
Przemowa Andreasa Haidera Maurera


W loży honorowej zasiedli m.in. Karol Strasburger



Przy moim łóżku wiszaa oprawione, pełne autografów
plakaty z Poznan Open 2012 i 2013


W prawym górnym rogu autograf zwyciezcy - Andreasa Haider Maurera


 


2 komentarze:

Śmiało, każdy komentarz powoduje rozrost mojego bicepsa :)