środa, 23 kwietnia 2014

(1) Thomas Morgenstern

Cześć!

     Witam w pierwszym moim poście z autografem. Dziś chciałem pokazać mój pierwszy autograf, który dostałem listownie. Przysłał mi go Thomas Morgenstern. Thomas to mój ulubiony skoczek narciarski.  Uwielbiałem jego jak miałem kilka lat i uwielbiam go także teraz. Jego sukcesy to m.in. 2 wygrane kryształowe kule, 3 miejsce w pucharze świata w lotach. Ponadto zdobył kilka tytułów w Turnieju Czterech Skoczni: zwycięstwo, 3 drugie miejsca i III miejsce,  złoto indywidualnie na IO w Pragelato, złoto, srebro i brąz na MŚ indywidualnie. Wygrał 23 zawody pucharu świata.

 Bardzo go szanuję i cieszę się ogromnie kiedy widzę go na belce startowej. Na podpis czekałem tylko 9 dni!




10 komentarzy:

  1. Gratuluję i dodaję do ulubionych. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję i również dodaję do ulubionych :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje :) dodałyśmy do ulubionych,liczymy na to samo. http://autografykim.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Dziewczyny!
      Też zaczynacie dopiero, widzę :) Jesteście już u mnie w bocznej szpalcie :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  4. Gratuluję ;)

    A podał byś do niego adres ?

    I czy wysyłałeś Irc ?

    OdpowiedzUsuń
  5. serdecznie gratuluje :) rowniez dodalem do linkow !:)

    OdpowiedzUsuń

Śmiało, każdy komentarz powoduje rozrost mojego bicepsa :)