czwartek, 24 kwietnia 2014

(2) Tommy Haas


     Bohaterem dzisiejszego posta będzie mój ulubiony tenisista Tommy Haas. Tommy to 36 letni niemiecki tenisista. W swojej karierze wygrał 15 turniejów ATP w singlu. W 2000 roku na IO zdobył srebrny medal w grze pojedynczej. Najwyżej w rankingu singla był na 2 miejscu, a w deblu zajmował 127 miejsce. Pomimo tego, że to miejsce było odległe wygrał 1 turniej grając w parze z Radkiem Štěpánkiem. Według mnie Tommy to najsympatyczniejszy tenisista na świecie.

Haas złożył autograf Miłoszowi - mojemu bratu i mnie :)

12 komentarzy:

  1. Hej;) można wiedzieć jak zdobyłes ten autograf? Na jaki adres pisałes? + czy masz jeszcze jakieś autografy tenisistów i tenisistek?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam bardzo dużo podpisów tenisistów,będę publikował je w następnych postach. Adresu nie pamiętam.

      Usuń
    2. Ok. No trudno..:( a pamiętasz chociaż innych adresy? Napisałabym wtedy na emaila jak coś;> byłabym wdzieczna:) jak możesz to napisz czyje adresy pamiętasz jak możesz

      Usuń

Śmiało, każdy komentarz powoduje rozrost mojego bicepsa :)