środa, 9 lipca 2014

(10) Robin van Persie

Robin to fantastyczny piłkarz. Ten prawie 31- latek urodził się w Rotterdamie. Obecnie występuje w Manchesterze United dokąd trafił z Arsenalu. Obecnie jest najlepszym strzelcem w historii reprezentacji Holandii. Na mundialu w Brazylii do tej pory RVP strzelił 3 bramki. Jest bardzo szybki i zwinny. Według serwisu Transfermarkt jest wyceniany na ok. 40 milionów euro. Dzisiaj najprawdopodobniej wystąpi w meczu przeciwko Argentynie. Jak myślicie kto wygra? Przez najbliższe 4 dni nie będę mógł dodawać nowych postów, ponieważ jadę na wakacje nad morze. Mam nadzieję, że pogoda dopisze. U mnie cały czas pada deszcz, niestety. Zachęcam do pisania komentarzy o treści nie tylko "gratulacje", pogadajmy więcej! :)


6 komentarzy:

  1. Gratuluję dodałam Twojego bloga do ulubionych :)
    http://autografypauliny.blogspot.com/
    Według mnie Robin to świetny zawodnik, mam nadzieję, że zaliczy dzisiaj dobry występ, ale mimo wszystko kibicuję Argentynie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! Także dodałem do ulubionych.

      Usuń

Śmiało, każdy komentarz powoduje rozrost mojego bicepsa :)