poniedziałek, 21 lipca 2014

(11) ATP Poznań Open 2014 cz.1

     Od razu po moim powrocie znad morza zaczął się turniej tenisowy w Poznaniu (14-20 lipiec). Zawodnikiem rozstawionym z numerem 1 był Słoweniec Blaz Rola, zajmujący 80 pozycję w rankingu ATP. Byli tam także m.in. zeszłoroczny triumfator Andreas Haider-Maurer, pogromca Jerzego Janowicza w Pucharze Davisa - Borna Coric oraz David Goffin - dotarł do 4 rundy Rolland Garros. Oczywiście nie zabrakło VIP-ów którymi byli m.in. Wojciech Fibak i Karol Strasburger. Od rana do wieczora siedziałem w palącym słońcu oglądając mecze i oczywiście zdobywając autografy i frotki :) Mecze często były bardzo zacięte i ciekawe, a trwały nawet po 3 godziny! Kiedy tenisiści kończyli mecze, zazwyczaj chętnie podpisywali się i robili sobie zdjęcia z fanami. Moim ulubionym zawodnikiem  był Andreas Haider-Maurer, któremu dałem zdjęcie zrobione rok temu razem ze mną i Miłoszem.

Z tyłu napisałem oczywiście po angielsku,
że życzę mu wszystkiego najlepszego i powodzenia w turnieju.
Wręczając mu to zdjęcie powiedziałem "Because You are my favourite player
in the tournament, I give You the photo with us from the last year".



Niestety, Andreas odpadł z turnieju w ćwierćfinale po 3 setowym pojedynku z Adamem Pavlaskiem. Podczas finału zrobiłem sobie kilka zdjęć z zawodnikami i nie tylko.

David Goffin - zwycięzca Poznań Open w singlu




Blaz Rola - finalista singla z pucharem

Wojciech Fibak

Radu Albot z pucharem za zwycięstwo w deblu

Ponownie Blaz Rola

Joao Souza

Rok temu na turnieju byłem ballboyem o czym można przeczytać tutaj.
Z wynikami turnieju można zapoznać się tutaj.
 Oprócz tego aktualizacja w dziale wymiana.


4 komentarze:

  1. Gratuluję wspaniałego spotkania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super, też miałyśmy się tam wybrać, ale z racji że Kubot się nie pojawił to zrezygnowałyśmy :P
    http://zm-autographs.blogspot.com/ dodaj nas ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też myślałem, że Kubot przyjedzie, miałem już wywołane zdjęcia do autografów dla niego :/ Ale może w przyszłym roku przyjedzie :) Już dodałem :)

      Usuń

Śmiało, każdy komentarz powoduje rozrost mojego bicepsa :)