piątek, 4 lipca 2014

(9) Sebastian Vettel

Dzisiaj ze skrzynki wyciągnąłem dziwny list. Był 2 razy mniejszy od tego który wysłałem i z tyłu oklejony taśmą klejącą. Gdy go otworzyłem (co przyszło z trudem) wyciągnąłem autograf 4 - krotnego Mistrza Świata F1 - Sebastiana Vettela! Kierowca Red-Bulla bardzo mnie zaskoczył odsyłając tak szybko list, bo po dwóch tygodniach. Fajnie, że takie znakomitości sportu odsyłają bardzo szybko listy. W tym sezonie nie idzie mu najlepiej :( Zdobył 60 punktów i zajmuje 5 miejsce w klasyfikacji generalnej. W ten weekend jest wyścig Grand Prix Wielkiej Brytanii, ćwierćfinały Mistrzostw w piłce nożnej, nasi siatkarze grają z Iranem... Będzie co oglądać. Jeśli ktoś chce jego adres - mogę się wymienić.

Karta jest podłużna ma wymiary około 11cm x 21cm

5 komentarzy:

Śmiało, każdy komentarz powoduje rozrost mojego bicepsa :)